طناب های trx چه هستند؟ آیا trx مخصوص بانوان است؟ انواع طناب های trx چه نام دارند؟ ارائه دهنده انواع طناب های تی آر ایکس کدام فروشگاه ها هستند؟
طناب های trx قلاب و دستگیره هایی هستند که با آن ها می توان تمرینات ورزش trx را انجام داد این طناب ها به دیوار و یا سقف بسته می شوند و افراد با معلق کردن خود به آن ها می توانند تمرینات منحصر بفرد تی آر ایکس را انجام دهند ورزش trx بهترین ورزشی است که کاهش وزن را به دنبال دارد و تنها ورزشی که در مدت زمان کوتاه موجب لاغری و تناسب اندام می شود.
ورزش trx از ورزشی هایی است که مناسب برای بانوان و آقایان و تمرینات آن قابل اجرا در تمام سنین می باشد اما از آن جایی که بانوان به تناسب اندام بیشتر اهمیت می دهند این ورزش مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است، البته ورزش تی آر ایکس دارای کاربرد پزشکی بوده و از آن در فیزیوتراپی کمک می گیرند.

انواع طناب های trx

فورس کیت، پروپک، پروکیت از انواع طناب های تی آر ایکس هستند که تولید و به بازار فروش ارائه شده اند با استفاده از طناب های trx می توان تمام اندام و عضلات بدن را درگیر ورزش نمود زیرا یک حرکت از ورزش trx موجب درگیر شدن تمام اندام ها می شود.
فروشگاه های لوازم ورزشی از جمله ارائه دهندگان طناب های trx هستند اما بهترین ارائه دهندگان فروشگاه های اینترنتی هستند زیرا که هم از نظر قیمت مناسب ترند و هم از نظر کیفیت این فروشگاه ها استاندارد ترین تجهیزات trx را به فروش می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *