آیا ورزش تی آر ایکس برای کاهش وزن تاثیر دارد؟ آیا کش های تی آر ایکس به گونه ای هستند که به سرعت پاره و یا خراب نشوند؟ آیا مرکزی هست که فروشنده کش های تی آر ایکس باشد؟ برای خرید کش های تی آر ایکس به کدام فروشگاه باید مراجعه نمود؟
ورزش تی آر ایکس یک ورزش مهیج کششی است که امروزه بسیار طرفدار دارد این ورزش جدید توسط یک افسر آمریکایی ابداع شده و تاثیر بسیار مثبتی در کاهش وزن دارد تی آر ایکس در سال 1990 ابداع شد اما چند سالی بیش نیست که وارد کشور ما شده است.
تمرینات تی آر ایکس تمرینات استقامتی هستند که در افزایش قدرت عضله ها موثرند و هم چنین برای کاهش وزن، افزایش چابکی انعطاف پذیری بدن، تعادل، تاثیر دارد البته یکی از مهمترین مزایای ورزش تی آر ایکس کاربرد پزشکی آن است که فیزیوتراپ ها با کمک تمرینات تی آر ایکس در فیزیوتراپی از آن استفاده می کنند.
ورزش تی آر ایکس سن سال نداشته و برای تمام افراد با هر سنی و چه خانم ها و چه آقایان مورد استفاده است، اما از آن جایی که خانم ها برای کاهش وزن بیشتر تلاش دارند این ورزش بسیار مورد علاقه آن ها است.
کش های تی آر ایکس به گونه ای هستند که بسیار ضخیم و محکم هستند این کش ها قدرت تحمل وزن تا حدود 180 کیلو گرم را داشته و به هیچ وجه پاره نمی شوند هم چنین با کش های تی آر ایکس می توان حدود 5000 نوع تمرین را انجام داد.
مرکز خرید کش ها و تجهیزات تی آر ایکس اقدام به عرضه انواع تجهیزات تی آر ایکس به صورت اینترنتی نموده است، این مرکز ارائه دهنده انواع کش های تی آر ایکس با قیمتی بسیار مناسب است که با خرید از آن می توانید به صرفه تر عمل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *