تی آر ایکس (TRX) یک ابزار ورزشی معتبر است که توسط شرکت TRX Training تولید و عرضه می‌شود. این شرکت انواع مختلفی از کش‌های تی آر ایکس را ارائه می‌دهد که برای تمرینات مختلفی و مناسبی استفاده می‌شوند. برخی از مدل‌ها و نوع کش‌های تی آر ایکس عبارتند از:

1. TRX Home2 System: این مدل برای استفاده در منزل طراحی شده است و شامل تی آر ایکس، دستگیره‌ها، کارت‌های راهنما و کیف حمل است. مناسب برای تمرینات خانگی.

2. TRX Pro4 System:این مدل برای محیط‌های تجاری و باشگاه‌ها مناسب است و از جمله ویژگی‌هایش محکمیت و قوی‌تر بودن ساختار و جزئیات فنی بهبود یافته است.

3. TRX Tactical Gym:این مدل به ویژه برای نیروهای نظامی، پلیس و ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است و شامل ویژگی‌های مانند سطح مقاومت بالا و دوام اضافی می‌باشد.

4. TRX Duo Trainer: این مدل دو دسته دستگیره دارد که امکان تمرینات تعادلی و کار تیمی را فراهم می‌کند.

5. TRX Rip Trainer: این مدل شامل یک میله انعطاف‌پذیر است که امکان تمرینات مختلف بر اساس حرکات چرخشی و نواحی مختلف بدن را فراهم می‌کند.

6. TRX Mini Bands:این مدل شامل بندهای لاستیکی مختلف با مقاومت‌های مختلف است که برای تمرینات مقاومتی و تعادلی مناسب هستند.

این لیست تنها نمونه‌ای از مدل‌های تی آر ایکس می‌باشد. هر یک از این مدل‌ها از ویژگی‌ها و استفاده‌های خاص خود برخوردارند. قبل از خرید هر مدل، بهتر است با مشاور یا فروشنده مجاز ورزشی تماس بگیرید تا مدلی که به نیازها و هدف‌های شما بیشتر می‌پردازد را معرفی کند.

تی ار ایکس force Kit
تی ار ایکس force Kit

تی آر ایکس trx ورزشی جدید و نو ظهور است که به کمک کش هایی محکم زمینه اجرای تمرینات را فراهم می کند این ورزش متناسب با انگیزه افزایش قدرت و استقامت عضلات می باشد ورزش تی آر ایکس را می توان هم در خانه و هم در باشگاه انجام داد البته برای افراد مبتدی بهتر است که این ورزش زیر نظر مربی صورت گیرد این ورزش تمرینات مخصوص به خود را دارد که ابتدا باید آن ها را آموزش دید.

تی آر ایکس و لاغری

تمرینات تی آر ایکس اثر مستقیمی بر لاغری دارند این ورزش به نحوی چربی ها را می سوزاند که کمترین مدت زمان را لازم دارد از آن جایی که ورزش تی آر ایکس نیاز به انرژی زیادی دارد با اجرای تمرینات آن می توان لاغری را سرعت بخشید و برای کسانی که قصد لاغر شدن دارند این ورزش بسیار توصیه می شود.

درست است که ورزش تر آر ایکس ورزشی جدید است اما لوازم و کش های مخصوص آن در همه کشور ها و از جمله کشور ما به فراوانی یافت می شود کش های اورجینال و با کیفیتی که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده اند و یا به صورت وارداتی در کشور موجود هستند را می توان به راحتی با قیمتی مقطوع و مناسب تهیه نمود برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *