پخش عمده وسایل تی آر ایکس اورجینال و تقلبی در بازار به صورت عمده پخش شده اند.
خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر احتمال تقلبی بودن محصول را کاهش می دهد.
تی آر ایکس ورزشی است که بوسیله بندهایی که به سقف یا دیوار بسته می شود، انجام می شود و دارای تعداد زیادی حرکت می باشد به طوری که تمام عضلات بدن تا کوچکترین آنها را درگیر می کند.

پخش کننده های لوازم ورزشی در کشور اقدام به فروش وسایل تی آر ایکس نیز نموده اند که با مراجعه به آنها می توان خرید را انجام داد. باید توجه داشت تی آر ایکس اورجینال شاید به سختی پیدا شود زیرا ساخت یک کمپانی در امریکا می باشد. نوع تقلبی ساخت چین می باشد که معمولا مدل چینی در کشور یافت می شود.
تی آر ایکس در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا هم کم جا است و به راحتی می شود آن را نصب کرد و هم می توان همراه خود حمل و نقل کرد و در جاهای مختلف از آن استفاده نمود.

وسایل تی آر ایکس اورجینال

تفاوت تی آر ایکس اصل و تقلبی

شاید تی آر ایکس تقلبی به تنهایی قابل تشخیص نباشد ولی وقتی در کنار نمونه اصل قرار بگیر تفاوت های آن کاملا بارز و مشخص است.
بندهای تی آر ایکس اصل از بند چتر ساخته شده اند و برای تقلبی از تسمه های معمولی می باشد. همچنین طول بندهای تی آر ایکس اصل بلندتر از تقلبی می باشد زیرا در تی آر ایکس تقلبی مواد کمتری به کار برده شده است. از لحاظ دوخت نیز نمونه ی اصلی محکم و مقاوم تر است و دچار پارگی نمی شود ولی دوخت تقلبی احتمال پاره شدن و باز شدن را دارد.

تی آر ایکس اصل و تقلبی

هدف از ورزش تی آر ایکس چیست؟

وسایل تی آر ایکس اورجینال کم شدن سریع وزن توسط کش های تی آر ایکس امکان پذیر است زیرا کالری زیادی از بدن می سوزاند و همه ی قسمت های بدن در این ورزش درگیر می شوند و یکسان انرژی صرف می کنند. پس تی آر ایکس یک چربی سوز عالی می باشد. همچنین به دلیل تحت تأثیر قرار دادن تمام عضلات بدن باعث تقویت آنها نیز می شود و فرم دهی عضلات به شکل مطلوب انجام می پذیرد.
همچنین کاهش سایز و رسیدن به اندام متناسب توسط تی آر ایکس به طرفداران این ورزش افزوده است.


هدف از ورزش تی آر ایکس

تفاوت تی آر ایکس آمریکایی با چینی

فرق بین بند ورزشی تی آر ایکس (TRX) مدل آمریکایی و چینی به دلایل مشابهی که در مورد خودرو TRX مطرح شد، ممکن است وجود داشته باشد.
در ادامه به برخی از تفاوت‌های احتمالی بین دو مدل اشاره می‌کنم:

1. کیفیت ساخت:
– بندهای ورزشی TRX مدل آمریکایی معمولاً با استفاده از مواد با کیفیت بالا و استانداردهای ساخت صنعت ورزشی آمریکا تولید می‌شوند. این مدل به عنوان نماینده کیفیت بالای تجهیزات ورزشی آمریکایی شناخته می‌شود.

– مدل چینی TRX ممکن است کیفیت ساخت آن نسبت به مدل آمریکایی کمتر باشد. این ممکن است به دلیل استفاده از مواد ارزان‌تر یا استانداردهای محلی تولید باشد. با این حال، تفاوت‌ها ممکن است بسته به تولید کننده چینی مختلف متغیر باشند.

2. قیمت:
– بندهای ورزشی TRX مدل چینی ممکن است به دلیل کمتر بودن هزینه تولید، با قیمت کمتری عرضه شوند.

3. ویژگی‌ها و تجهیزات:
– ویژگی‌ها و تجهیزات ممکن است در دو مدل متفاوت باشند. این ممکن است به دلیل نیاز‌ها و تقاضای بازار محلی و یا تصمیمات تولید کننده برگرفته شود.

4. ضمانت:
– بندهای ورزشی TRX مدل آمریکایی معمولاً دارای ضمانت‌های کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری هستند. این امر ممکن است در مورد مدل چینی کمتر باشد.

باید توجه داشت که تفاوت‌ها بین دو مدل ممکن است بسته به تولید کننده خاص و بازار محلی متغیر باشند. برای خرید بند ورزشی TRX، توصیه می‌شود تحقیق دقیقی انجام داده و مطالعه نظرات و تجربیات دیگران را مورد بررسی قرار دهید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *